Top Page | Lists | User Login
201,876
Cine mai explică acum că dacă nu egalau ecuadorienii, "olandejii" conduceau in c... |
|||
posted on “dacă nu egalau englezii, danezii ar fi condus în continuare” |
Nişte angajaţi ai Urban Serv sunt foarte mândri de ei şi în ziua de astăzi pentr... |
|||
posted on mud |
există şi nişte bonus pack-uri în joc, dacă faci nişte achievementuri primeşti u... |
|||
posted on mai rapid ca rapidu |
regula de cinci secunde a devenit mult mai periculoasă de când cu pandemia... nu... |
|||
posted on curcubeie pe asfalt |
şi ca fun fact, nici măcar nu este primul chirurg din echipa Rapidului... am avu... |
|||
posted on te apără de goluri şi cardiace |
eu merg aproape sigur pe varianta b. pentru că e destul de uşor să verifici că a... |
|||
Am văzut şi eu trailerul mai demult. Chiar mă întrebam dacă au plătit redevenţă ... |
|||
posted on mai rapid ca rapidu |
Toate ca toate, dar eu fără cartofi prăjiţi nu-mi fac transplant! |
|||
posted on 1+1 gratuit: Organe |
Eh, când cei mai tineri fani ai Rapidului se apropie de 40 de ani, or fi zis şi ... |
|||
posted on te apără de goluri şi cardiace |
Sunt două variante aici: a. Ei nici nu s-au gândit dacă o să meargă maşina aia ... |
|||
Oare regula de cinci secunde se aplică şi la compresor? |
|||
posted on curcubeie pe asfalt |
pare că nu... |
|||
posted on de la student la senior staff engineer |
La multi ani? Mai primeşti ceva anul ăsta? |
|||
posted on de la student la senior staff engineer |
Măcar nu au fost 18... |
|||
posted on i-a luminat farul |
Scrie chiar de două ori! Oare a uitat că a scris prima oară, sau chiar l-a mai c... |
|||
posted on certitudinea marilor împliniri |
"Burn Bucharest, Burn You Fucking Maniacs" [Lake Of Tears, 11 Martie 2006]
introducere: de două zile n-am net...
partea 1: cu oroare în suflet, dimineaţa sun la tehnic... inevitabil, răspunde o proastă... îi zic clar că luni dimineaţă a fost o cădere de tensiune în bloc şi de atunci nu mai merg nici telefoanele şi nici internetul ÎN TOT BLOCUL... bun... ea zice că înţelege, dar mă întreabă: “ce cod de eroare vă dă când încercaţi să vă conectaţi ? sigur aveţi parola bună ?”... am rămas calm... i-am zis că sunt cu router şi nu pot să-i zic codul, că nu a umblat nimeni la setări şi că nu clipeşte nici un led, semn că nu găseşte nici un host... după asta: “domnu gheorghe, aţi încercat să daţi reset la ruter ?”... deja zâmbeam... “eu în formularul de reclamaţie trebuie să trec un cod de eroare, deci o să vă rog să deconectaţi routerul şi să faceţi conexiunea în windows şi să-mi ziceţi ce cod de eroare vă dă”... mi-a luat vreo 5 minute să scot firele, să caut username şi parolă aruncate prin acte... în sfârşit i-am zis codul femeii: 815... “aha... aveţi windows vista deci”... are vreo importanţă ? “ah, nu era doar o constatare, pe baza codului”...
după asta, încerc să-i explic din nou că nu e de la mine problema, că nu merge netul în tot blocul şi nu merge nici telefonul... la care ea înţelege doar ultima parte şi zice: “da, le luăm pe rând, pentru telefon faceţi altă reclamaţie”... după asta mă pune să dau Disable şi Enable la placa de reţea... aici deja mă enervasem rău de tot... cred că trecuseră vreo 10 minute de când vorbeam cu proasta... “semnul de la reţea, acela cu două calculatoare mici, are vreun semn distinct pe el ?”... ce semn adică ?... “păi un ics roşu ?”... n-are bre, nu înţelegi că reţeaua merge dar echipamentele voastre sunt duse pe pulă ?...
din nou îi zic că nu e de la mine problema... la care ea, unindu-şi toţi neuronii într-un fel de Captain Stupid zice: “în ce interval orar vă găseşte echipa mobilă acasă ?”... ce treabă aveţi la mine acasă ?... “păi dacă într-adevăr problema nu este de la noi, vom trimite un tehnician la dumneavoastră să vă verifice setările din calculator”... vaca dracu, proastă eşti, săraca de tine...
mă rog, într-un mare final, mi-a zis că cererea e formulată, că “băieţii” sunt pe teren şi până seara totul se va rezolva...
partea 2: seara când vin de la facultate, numai net n-aveam... sunt iar la tehnic... altă femeie... iar încep să le explic totul, mă caută în baza de date, vede reclamaţia şi zice: “se pare că o echipă s-a deplasat la adresa dumneavoastră şi a confirmat că problema este de la echipamentele noastre dar nu a putut fi rezolvată. nu am mai multe detalii”... îmi venea să înnebunesc... deci au trimis nişte cretini care n-au fost în stare să facă nimic, fiind mult prea proşti... şi continuă: “voi urgenta reclamaţia dumneavoastră şi mâine se va deplasa la locaţie o altă echipă care va rezolva problema”...
partea 3: problema era că după o pană de curent un pic mai lungă, echipamentele rds nu repornesc singure, de proaste ce sunt şi trebuie pornite manual... GREU, foarte greu... şi în ce altă ţară trebuie să vină cineva să pornească echipamentele manual după o pană de curent ? măcar de-ar pune o baterie cuplată printr-o diodă acolo dracu şi tot s-ar rezolva... cretinii pulii...
încheiere: muie rds... multă, multă muie...
completare: post scris retroactiv, desigur, ca şi cel de luni :D
Tuesday October 27, 2009 - 21:19pm (EET)
Comments
(6 total) Post a Commentcalmeaza-te bre, nici macar in Belgia nu merge netul ca lumea. Netul e facut ca sa nu mearga, accepta acest fapt simplu si viata o sa-ti fie mai usoara :P
Wednesday October 28, 2009 - 18:49pm (EET) Comment Link
nu zic ca nu ai dreptatem
dar saracele fete(intradevar unele cu duhul) iti citesc si iti pun intrebari dintr-un proctocol din care nu au voie sa iasa, asa e cu call centerele, nu stai de vorba cu specialisti.
Wednesday October 28, 2009 - 20:38pm (EET) Comment Link
De "plecat" cred ca pleaca singure odata cu revenirea curentului electric. Posibil ca switch-ul sa se fi blocat si astfel implicit si gateway-ul de voce a ramas fara retea. Solutia era simpla... scos din priza lasat 5 secunde si bagat din nou. Dar intr-o companie mare si stufoasa, la altceva nu te poti astepta. Intrebarea mea este... De ce nu schimbi furnizorul de Internet?
Toate bune!
Apropo, ai un bonus la resursele de webhosting. ;)
Sunday November 1, 2009 - 16:48pm (EET) Comment Link
am observat, am observat... mulţumesc :), e doar pentru mine ?
de ce nu renunţ la rds... pentru că în afară de problema asta la penele de curent totul merge rezonabil de bine la un preţ de nimic... şi pentru că maică-mea e dependentă de telefonul de la rds, că vorbeşte cu toată lumea din minutele alea incluse în reţea...
mulţumesc încă o dată :)
Sunday November 1, 2009 - 18:55pm (EET) Comment Link
1GB Bonus la spatiu, da... restul modificarilor sunt datorita noilor abonamente.
Apropo de RDS, citesc primul post al Iuliei_wh dupa care ma uit la ultimele tale cuvinte legate de subiect... oh my God. Dar, daca sunteti multumiti overall, why not.
Bafta!
Sunday November 1, 2009 - 19:27pm (EET) Comment Link
Nici alti provideri nu-s mai rasariti. Deci povestea ta imi suna foarte cunoscut, de cate ori sun la tehnic la Ilink ma iau cu mainile de cap (si eu nici nu-s experta in domeniu)...
Friday November 6, 2009 - 00:53am (EET) Comment Link