logical

Top Page  |  Lists  |  User Login

logical
  • Andrei Gheorghe, 38
  • Bucureşti, România
  • Work: Infineon Technologies
  • School: Fac. de Electronică şi Telecomunicaţii

 

Total Page Views

201,910

RECENT COMMENTS

November 25, 2022 - 20:20

Adi

Cine mai explică acum că dacă nu egalau ecuadorienii, "olandejii" conduceau in c...

posted on “dacă nu egalau englezii, danezii ar fi condus în continuare”


June 20, 2022 - 20:18

Cătălina

Nişte angajaţi ai Urban Serv sunt foarte mândri de ei şi în ziua de astăzi pentr...

posted on mud


May 24, 2022 - 14:33

logical

există şi nişte bonus pack-uri în joc, dacă faci nişte achievementuri primeşti u...

posted on mai rapid ca rapidu


May 24, 2022 - 14:31

logical

regula de cinci secunde a devenit mult mai periculoasă de când cu pandemia... nu...

posted on curcubeie pe asfalt


May 24, 2022 - 14:27

logical

şi ca fun fact, nici măcar nu este primul chirurg din echipa Rapidului... am avu...

posted on te apără de goluri şi cardiace


May 24, 2022 - 14:25

logical

eu merg aproape sigur pe varianta b. pentru că e destul de uşor să verifici că a...

posted on achtung: se fură motoare maro cu jojă neagră


May 23, 2022 - 21:17

Specter

Am văzut şi eu trailerul mai demult. Chiar mă întrebam dacă au plătit redevenţă ...

posted on mai rapid ca rapidu


May 23, 2022 - 21:12

Specter

Toate ca toate, dar eu fără cartofi prăjiţi nu-mi fac transplant!

posted on 1+1 gratuit: Organe


May 23, 2022 - 21:09

Specter

Eh, când cei mai tineri fani ai Rapidului se apropie de 40 de ani, or fi zis şi ...

posted on te apără de goluri şi cardiace


May 23, 2022 - 21:05

Specter

Sunt două variante aici: a. Ei nici nu s-au gândit dacă o să meargă maşina aia ...

posted on achtung: se fură motoare maro cu jojă neagră


May 23, 2022 - 20:54

Specter

Oare regula de cinci secunde se aplică şi la compresor?

posted on curcubeie pe asfalt


April 2, 2022 - 13:48

logical

pare că nu...

posted on de la student la senior staff engineer


April 1, 2022 - 10:30

Adi

La multi ani? Mai primeşti ceva anul ăsta?

posted on de la student la senior staff engineer


February 22, 2022 - 12:18

Specter

Măcar nu au fost 18...

posted on i-a luminat farul


February 10, 2022 - 11:54

Specter

Scrie chiar de două ori! Oare a uitat că a scris prima oară, sau chiar l-a mai c...

posted on certitudinea marilor împliniri

   "Burn Bucharest, Burn You Fucking Maniacs" [Lake Of Tears, 11 Martie 2006]

roadtrip facts
roadtrip facts

deci sâmbătă dimineaţa (ora 9) am plecat împreună cu domnişoara Menia spre Timişoara...

în Bucureşti tocmai începea să ningă, pe autostradă ningea zdravăn şi era numai zăpadă pe jos... totuşi se mergea bine... a fost frumos că la un moment dat ningea din direcţia de mers şi era aşa mişto să mergi cu viteză printre fulgii de nea...

după Piteşti şi până-n Slatina n-a mai nins dar era ud pe jos... nimic îngheţat...

Slatina este un oraş oribil şi cu nişte drumuri oribile, cu şanţuri în ele... Oltenia... cea mai urâtă zonă prin care am mers până acum... măcar Craiova are centură ca să scapi de-o grijă...

de la Craiova la Drobeta Turnu Severin a fost soare puternic de-a trebuit să dau aerul condiţionat pe invers... absolut neaşteptat... erau vreo 7 grade afară, în condiţiile în care în Bucureşti am auzit că încă ningea încontinuu...

drumul dintre Drobeta Turnu Severin şi Caransebeş este superb, iniţial cu Dunărea în stânga şi cu toate viaductele, dar apoi o ia prin munţii înzăpeziţi... doar munţii, că şoseaua era perfectă de mers... aici a fost funny că am ratat centura pentru că era semnalizată cu un indicator la intrarea în oraş pe care scria doar DN CDTS... abia prin centrul oraşului a găsit Menia pe net că CDTS înseamnă Centură Drobeta Turnu Severin... ce oraş are trei cuvinte ?

de la Caransebeş spre Timişoara toate oraşele au avut centură, cum e normal (şi am şi nimerit-o), şi asfaltate recent, perfecte... tot cu o bandă pe sens, dar n-a fost trafic...

am ajuns în Timişoara aproape de ora 18, cu toate că am stat să mâncăm cred că mai mult de jumătate de oră la Taverna Sârbului şi încă vreo 15 minute la un OMV...

azi la întoarcere am făcut exact acelaşi traseu, cu soare toată ziua, într-un timp ceva mai scurt până în Bucureşti, dar cu o oră pierdută de la intrarea în Militari şi până-n Tineretului... oribil...

per total (cu tot ce-am mers prin Bucureşti şi Timişoara) am făcut 1200 km cu un consum mediu de 6.5 (era 6.4 până-n Bucureşti) şi o viteză medie de 73 km/h (excelentă zic eu, mai ales pentru luna ianuarie)...

everything went better than expected...

Tags: , ,

Monday January 14, 2013 - 22:32pm (EET)

Comments

(7 total) Post a Comment
Andrei Vajna II

Norocu tau ca n-ai venit acu vreo 3 sau 4 ani. Sa vezi atunci cum era drumu prin munti. Centurile nici nu existau, si de la Lugoj era mai bine sa vii prin Buzias decat prin Recas.

Tuesday January 15, 2013 - 00:53am (EET) Comment Link

da, la cât de bine arată asfaltul m-am prins că sunt făcute în 2011-2012...

Tuesday January 15, 2013 - 22:11pm (EET) Comment Link

data viitoare cand treceti prin slatina sa va opriti la altetul albanez sa-mi luati o halvita

Saturday January 19, 2013 - 09:14am (EET) Comment Link

data viitoare vii cu noi poate... sau nu mai trecem prin slatina...

Saturday January 19, 2013 - 15:17pm (EET) Comment Link

Ai luat si tu gropile alea din Slatina?:))
Am facut si eu drumul asta in septembrie, superb intr-adevar de la Strehaia incolo (de Strehaia n-ai zis nimic:P)...
Btw, e super amuzant sa mergi cu GPSul si sa apara juma de drum ca mergi pe camp pentru ca hartile nu au centurile:))

Monday January 21, 2013 - 15:47pm (EET) Comment Link

harta mea (CoPilot Live Premium) avea majoritatea centurilor, cu excepţii la Drobeta Turnu Severin şi Caransebeş... probabil astea au fost terminate mai târziu...

Monday January 21, 2013 - 17:21pm (EET) Comment Link

A fost aşa de frumos că nu mai am nimic de completat. Logical dixit veritas :D

Tuesday January 22, 2013 - 16:02pm (EET) Comment Link

Compose a comment for this post

Limit 65535 characters.No HTML, please.

Notify me of followup comments via e-mail

SEARCH
ARCHIVE

Valid HTML 4.01 Transitional